Vores medarbejderanalyser tager udgangspunkt i en medarbejdertilfredshedsmåling. Den har et primært formål: At afdække hvor engagerede dine medarbejdere er og afsløre knaster i medarbejdernes trivsel. Hvorfor det? Fordi engagerede medarbejdere er mere effektive. De skaber bedre kundeoplevelser. De har mindre sygefravær og er mere produktive.
For at medarbejderanalysen kan levere størst mulig værdi, skal den understøtte virksomhedens overordnede strategi i forhold til medarbejdere og kunder. Vores analysemodel er udviklet i samarbejde med Københavns Universitet. Den udpeger tre prioriterede indsatsområder på leder-, afdelings- og virksomhedsniveau i forhold til den strategiske målsætning med analysen. Det er enkelt og effektivt på rette niveau i virksomheden at iværksætte målrettede handlinger, som understøtter virksomhedens forretningsmæssige mål.
Derfor starter vi med at stille skarpt på din virksomhed og spørger ind til den måde, I arbejder på hos jer. Derefter skræddersyr vi analysen, så den passer perfekt på din virksomheds situation.
Med vores opfølgningsværktøj er det nemt og enkelt at gennemføre målrettet opfølgning på analysen. I værktøjet vælger ledere og medarbejdere de områder, de bliver enige om at udvikle sig på. Der udpeges en tovholder for udviklingen og der fastsættes en projektperiode. Derefter udvælges 1-3 aktiviteter, som skal understøtte den ønskede udvikling. Ved projektperiodens afslutning vurderer medarbejdere og ledere performance, som sammenlignes med den oprindelige score i medarbejderanalysen.
Kontakt os for at høre mere om mulighederne.
Ring eller skriv for at få en uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Kalus
Strandgade 44 D,
1401 København K
(+45) 25 151 152
kalus@kalus.dk
CVR: 26 43 27 31